2020. november 16., hétfő

Egy kis kínai Budapesten

Udvozollek neked, szep napod legyen. Vegre egy mosolyogós ember. Fura orszag vagytok ti, madjar, nem mosolyogni, csak kitsit. Vagy még kitsit sem. Már én is vagyjok madjar. Nem latszik, tudom, latszom kínai, de nem baj, ott lenni kis problem, így ide jottem hozzátok, baratnak, baratkozni. Én jo barat vagyok, ki is fizettem, hogy tudjak madjar lenni, nem sok penz az, vissza is adjatok, hát megérni nekem ez. Az is vagyok, madjar már, de engem csak az uzlet erdekel, itt meg van uzlet veletek, minden kapni, bármi minden, csak árat kell jot mondani. Ti is tudni, mi uzlet, tsak nem jol csinalni. 
Jaj, ő Szasja itt mellette, ne feljel tole, ő tsak vigyazza engem, mert vannak itt nekem ellenféleim. Ő Szasja, eros, nagy, mint a hegy. Jol megfizet őt, ő pedig jol megved engem, ha kell. De eddig még nem kell, baratságosan vagytok ti, madjarok. Jaj, igen, én is madjar vagyok már, mindig elfelejtem, lettle madjar. 
Látni én, sok a baj nálatok, csupa tacepao minden. Fiatal, csunya, szep rajta. De ki az az oregember, ő sztár nalatok? Az oregek bolcsek, otthon, Kínában is, a bajt a fiatal teszi mindig, mert neki kell minden, azonnal. De nincs minden, dolog van érte, meg kuzdés, az eros nyer, a gyenge hallgatóz. Ti is tsak hallgatóztok, aki nem kuzd, az sose nyerni. Ilyen a bolcsesség. Egyszeru. 
Persze tudni én, nehéz élni, mindenkinek nehéz. Jo, van, kinek nehezebb, van, kinek nem, de mindenkinek van ár, csak ki kell fízetni. Nálatok itt mindenkit ki lehet fizetni, aztan megy minden jol. Szeretem madjarnak lenni, itt minden elintézni konnyu, tsak mond osszeg, és van papír, dokument, ami tsak kelleni boldogsag. 
Te azt mondani, hogy nem így van? De, úgy van, én látni ezt, penz zsebbe, baj semmi tovabb. Demokracia? Mirol beszelsz te? Az nem kell. Akkor mindenki tsak mondana mindent, vita lenne, semmi se mukodne. Így van itten rend, penz beszel, senki se ugat. Hogy jon ide a kutja? Ja, az erosebb kutja ugat. Na, ezt nem érteni, ez már nekem nagyon madjar.
A bolcsek keves van, a nem bolcsek sok, ezt nem erted? Ha jo az iskola, akkor minden jo, ha nem jo az iskola, akkor van a nagy baj, mert a butaskodas mindent elront. na, mindegy, te tsak szomorkodol, pedig az elet kerek, nem szogletes. 
Szoval, nem tudol te segítkezni nekem?, hol lehet beszerezni a közt, mert nekem az kellene?; jo uzlet, úgy latom. Kell vasarolni kis atom, meg sugarozo anyag, tudok olcso, meg fold, meg bika, szoval, uzlet most, meg ti is olcso dolgozni nekem. Szasja nem olcso, de neki munka nehez, veszelyes. Ez akkor nem tudni, hol a kozbeszerezes? Na, nem baj. Jot beszelgettunk. Szep nappalt neked. Ne legyen sotet soha.




Fotó: pixabay


Nincsenek megjegyzések: